Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
Yamaha Slider |
|
2007.01.14. 14:32 |
Kitűnően manőverezhető jármű olyan robogósnak, aki a fürgeséget és kezelhetőséget preferálja. A Slider nagyon designos a nagy, 190 mm-es tárcsafék, a hosszú rugóúttal bíró felfüggesztés és a megnövelt hasmagasság következtében, ezek a tényezők pedig lényegesek egy merészebb, bevállalósabb robogós esetében. Mindehhez hozzáadódnak a csupasz műszerfal, a kis tengelytáv, a masszív oldalprotektorok, melynek eredménye a Slider kissé vadóc, mégis praktikus kombinációja. Színek: Yamaha Blue,Alu metal |
Yamaha Aerox |
|
2007.01.14. 14:30 |
Az élet nem az igazi adreanlin nélkül és ez teljesítményt jelent. A teljesítmény pedig Aerox-ot jelent, a Yamaha supersport robogója mindent megad az igazi, kemény izgalmakhoz.
|
Yamaha Jog R |
|
2007.01.14. 14:25 |
Íme egy robogó sportos tevékenységekre, ha ahhoz van kedved, a maradék időben pedig tökéletes, csak úgy motorzgatni, barátokat látogatni, élvezni az életet. A 12” kerék, az erős felfüggesztés és a sportos megjelenés alkamazkodik a vezetésedhez, a stílusodhoz, és mi a helyzet az integrált első lámpa csoporttal és hátsólámpákkal? Nagyon high-tech kinézete van! A praktikusság is az alapeleme, vagyis a Jog R-nek egész sisakos tárolója van és könnyű utast is vinni – sose tudhatod mikor akarhat valaki menni veled egy kört!
Hol lennél nélküle? |
Malaguti F10 Yet Jine |
|
2007.01.14. 14:19 |
# Hosszúság: 1650
# Szélesség: 660
# Magasság: 1030
# Tengelytáv: 1175
# Súly: 74
# Össztömeg: -
# Benzintank: 8,5
# Olajtank: 2
# Nyeregmagasság: 780
|
Malaguti F15 LC |
|
2007.01.14. 14:11 |
# Hosszúság: 1780
# Szélesség: 695
# Magasság: 1170
# Tengelytáv: 1268
# Súly: 92
# Össztömeg: -
# Benzintank: 7
# Olajtank: 2
# Nyeregmagasság: 820
|
Aprilia SR 50 |
|
2007.01.14. 13:30 |
A japánok 50 köbcentis robogót már alig gyártanak, úgy tűnik, hogy teljesen kivonulnak ebből a szegmensből. Nem úgy az olaszok, és egyre inkább a kelet-ázsiaiak. Az Aprilia, mint azt az elmúlt években megszokhattuk, magasan a legtöbb robogót adja el hazánkban. Az SR50 LC-ből és az SR50 Di Tech-ből 144, illetve 106 darab kelt el, a Scarabeo 50-ből pedig 135. Az Aprilia sportmotorjai, bár jól ismertek a versenypályákon és azokon kívül is, a hazai piacon nem tudják igazán felvenni a kesztyűt a japánokkal szemben. Az itthoni robogószektorban szintén hagyományosan erősen teljesítő olasz Piaggio már aggódva tekingethet keletre: a tajvani Kymco cég a statisztikák alapján beelőzte olcsóbb zümmögőivel. A Kymco robogói közül a Grand Dink 50, a People 50, vagy a Fever ZX 50 emelendő ki a keresettség alapján. |
Malaguti F12 |
ETNA |
2006.10.29. 11:35 |
eről a motoról anyit kell tudni h bazi erős ha karban van tartva és elég sok suhanc atól hiszi magát menőnek h szétszedi a motort és ugy közlekedik vele me azt hiszi h ugy szép amugy csak simán a burkolattal a sokal szebb ne ezt jól megaszontam na de mind1 a lényeg az h jól néz ki és kicsi ráfordítással jól is megy ez nem aféle utcai robogó inkább olyan feles a vidéki utakon sokkal jobb mert ahól nincs aszfaltozva ott simán elmegy és amiért a motor magasan van a kátyus vidéki utakon is simán elmegy a motoról durván enyit amugy meg elég gyors kis motor szerintem a jó utazó sebeség rajta 80 és 85 között van mert a vezető magasan van és nem érzékeli anyira a sebeséget és ha valaki már vezetett robogót akkor anak veszéjes lehet vagy ha simsont amugy ha valaki corosson nőt fel az simán elmegy vele csak ez automata váltos és nincs meg bene az a motoros filing amit a crosson megszokot |
Yamaha Jog |
ETNA |
2006.10.29. 11:24 |
a motorról anyit kell tudni h a tervezök elég alaposan elbaszták a mérőorát mert h 60km/h a max rajta de nincs olyan Jog amelyik 90 kg kölött is ne akasztaná ki a mérőt de azért természetesen csak akkor ka nem szigyuk mint minden jármüvel amit szeretünk ezel is kedvesnek kell leni :P ez nem azt jelenti h csak aszfelton szabad vele meni meg nem szabad tulhajtani, eről szó sincs mint mindegyik motor ez is kéreti magát h mindig jó alaposan huzasuk ki.
Amúgy a motor egyészen jó kivitelezésü könyen kezelhető de nem a legkönyebben az nem is motor amit könyen lehet kezelni na de mind1 durván enyit kell róla tudni |
Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
|