Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
Honda CRF 250R |
|
2007.01.13. 20:09 |
Motor
Motortípus:
Vízhűtésű kétütemű, egyhengeres
Hengerűrtartalom: 249 cm³
Furat x löket: 66,4 × 72 mm
Kompresszióviszony: 8,5:1
Keverékképzés: Ø 38 mm Mikuni TMX síktolattyús porlasztó
Teljesítmény: 36 kW (48 LE) @ 8000 1/min
Forgatónyomaték: 43 Nm @ 8000 1/min
Gyújtás: Digitális
Indítás: Berúgókar
|
Suzuki 250 RM |
|
2007.01.13. 19:58 |
Motor típusa
kétütemû, egyhengeres, vízhûtéses
Hengerûrtartalom (cm3)
249
Furat x Löket (mm)
66,4 x 72,0
Sebességváltó
5-sebességes mechanikus
Tengelytáv (mm)
1 470
Szabad magasság (mm)
350
Ülésmagasság (mm)
965
Száraz tömeg (kg)
96
Futómû - elsõ
felfordított teleszkópvilla, gáz/tekercsrugó, olajcsillapítás, húzó/nyomóerõ 20 állásba állítható, csillapítás - 18 állásba állítható
Futómû - hátsó
központi rugóstag, olajcsillapítás, tekercsrugó, állítható rugóelõfeszítés, állítható húzó-/nyomó-/csillapítóerõ
Fékek elsõ / hátsó
tárcsa / tárcsa
Gumiabroncs mérete
elsõ - hátsó
80/100 21" - 110/90 19"
Üzemanyagtank kapacitása (l)
8 |
Yamaha 80 PW |
|
2007.01.13. 19:50 |
Off road motorozásnál a kezdés legalább olyan fontos, mint más kategória esetében. Ezért érdemes gyermekeinket PW80-as motorkerékpáron elindítani. A PW gépeink izgalmakat nyújtanak a fiatalok számára illetve már több mint 2 évtizede segíti őket a készségeik továbbfejlesztésében. Akárcsak a modellt vásárló több tízezer ember esetében, az ön számára is garanciát jelent a 3 sebességes félautomata váltórendszer, csakúgy, mint a biciklikhez hasonlatos első és hátsó fékek. |
Yamaha YZF 450 |
|
2007.01.13. 19:25 |
A gyár csúcsmodellje egyértelműen a 450-es négyütemű, amellyel Stefan Everts immár hatodik esztendeje leckézteti meg riválisait, Amerikában pedig Chad Reed öregbíti az iwatai gyár hírnevét. Mivel már a szuperkrosszra is a négyütemű gépeket használják, ezért a Yamaha is szembe találta az alacsony fordulaton viszonylag kevés lóerőt mozgósító blokk problematikájával magát. Ennek a kiküszöbölésre egy teljesen új titánium kipufogó-rendszert állít csatasorba a gyár, ami plusz lóerőkért felel, az átfésült szív pedig a nagyobb nyomatékot biztosítja az alsó tartományokban is. Hogy a krosszosok valamelyest kordában tudják tartani ezeket az izom gépeket, ezért új kuplungot kap a 450-es, így a kigyorsításoknál fellépő hirtelen teljesítmény leadás könnyebben kordábantartható lesz. A váz és a futómű módosítások a kezelhetőséget teszik könnyebbé, amihez az amerikai csapat által használt Pro Taper versenykormányok is segítségére lesz a pilótáknak. A mérnökök finomítottak az indításon is: az automata dekompressziós rendszer a 449 cm3-is két vezérműtengelyes, vízhűtéses blokk életre keltését teszi könnyebbé. A korábban bemutatott Suzuki és Kawasaki modellek mellett a hangvillások is a karburátornak szavaztak bizalmat, így a japán bajnokságban már javában vizsgázó befecskendezéses motorok forgalomba helyezése egyelőre még várat magára. Ettől függetlenül a gyári csapatok még használhatják az injektoros változatot. |
KTM EXC 250 |
|
2007.01.13. 19:19 |
MOTOR egyhengeres kétütemû
Lökettérfogat 249 cc
Furat x löket 66,4 / 72 mm
Sûrítési viszony
Indítás berúgókar
Váltó 5 fokozatú
Karburátor Keihin PWK 38 AG
Vezérlés TVC KTC
Kenés keverék olajozás
Primer áttétel 26:72
Meghajtás X-gyûrûs lánc 5/8 x 1/4 "
Hûtés vízhûtés
Tengelykapcsoló olajfürdõs, többtárcsás, hidraulikusan mûködtetett
Gyújtás Kokusan digital 2K-3
|
KTM 250 SX |
http://www.ktmmotor.hu/ |
2006.11.05. 19:17 |
Tovább
|
Az új RM-Z250-es váz |
|
2006.11.01. 17:43 |
A 2007-es modell sok változást hoz az RM-Z250-es vázát, szerkezetét és motorját illetően. Az új modell 100 % SUZUKI fejlesztés és nem is adják tovább! ( Pl: Kawasaki) :)
Mivel teljesen új tervezésről van szó, abban biztosak lehetünk, hogy a Suzuki mérnökei az új csodát egyenesen a versenypályára tervezték.
Az RM-Z450-es tanulságaiból kiindulva az RM-Z250-et egyszerre tervezték tartósnak és könnyűszerkezetűnek. Ennek a két legfontosabb dolognak kell teljesülnie egy versenymotornál - akármekkora köbcentiről is legyen szó.
Az ikervázas design abszolút alkalmas arra, hogy alumíniumszerkezettel versenyezzünk. Bár az alumínium vázak ridegek, a Suzuki mérnökei keményen dolgozták, hogy kidolgozzák az anyag oly mértékű flexibilátását, amire a versenyzőknek szükségük van. Sokáig kritizálták az alumínium vázakat amiatt, hogy túl merevek és könnyen sérülést okozhatnak a versenyzőknek. (rezonáltak) A Suzuki sokéves alumíniumváz-építési tapasztalatával a mérnökök kidolgozták azt a megfelelő merevséget, amire szükség van egy vázban.
Ez pedig mind az egyenes szakaszokban, mind a kanyarokban stabilitáshoz vezet - az anyagfáradság növelése nélkül.
A lengőkar is teljesen új 2007-es tervezés. Könnyűszerkezetes építéssel, a megszokott Suzuki design-nal és kiváló minőségű merevséggel az új lengőkar felülmúlta elődjét. A lengőkar eleje öntvény, míg a fő elemei préseltek. Az új lengőkarral természetesen új tervezésű felfüggesztéssel jár a jobb rugózás érdekében.
Az RM-Z250-es 2007-ben új, Renthal kormányt kap.
Az RM-Z250 SHOWA típusú első gátlói ugyanolyan típusúak, mint a nagyobb testvéré, az RM-Z450-esé. A gátlók a kiváló kanyartartást és egyenes szakaszokban szükséges stabilitást is szolgálják. |
Kawasaki KX250 és KX250F |
http://www.sportmotor.hu/index.phtml |
2006.11.01. 13:18 |
A tököli krosszpályán alkalmunk volt kipróbálni a Kawasaki 2005-ös krosszgépeit.
Túl sok kört nem tudtunk teljesíteni KX 250 kétütemű vaddisznóval, és a KX 250F négyüteművel, ezért inkább hagyatkozzunk a gyár által végrehajtott módosításokra.
|
Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
|