bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
motorok
 
time
 
számláló
Indulás: 2006-02-20
 
Naptár
2024. November
HKSCPSV
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
<<   >>
 
-=[SZAVAZZ]=-
a szavazást január 3.-án zárom le
Mejik a jobb motor szerinted és okosan döncs

KAWASAKI KX (7 / 15%)
Y2K (1 / 2%)
Suzuki RM (2 / 4%)
Malaguti F12 (0 / 0%)
KTM EXC (9 / 19%)
Honda CBR600RR (14 / 29%)
KTM Superduke (3 / 6%)
MZ ETZ (1 / 2%)
Romet (3 / 6%)
Babetta (8 / 17%)

Szavazatok száma: 48

Létrehozás időpontja:
2006-11-01 13:26:26

Szavazás lezárva:
2007-12-17 13:51:45


Lezárt szavazások
 
neon

 
Időjárás
Magyar o. időjárás
12 órás Animált Hőtérkép Magyarországról
 
Limp Bizkit
 
Cross
Cross : Kawasaki KX250 és KX250F

Kawasaki KX250 és KX250F

http://www.sportmotor.hu/index.phtml  2006.11.01. 13:18

A tököli krosszpályán alkalmunk volt kipróbálni a Kawasaki 2005-ös krosszgépeit. Túl sok kört nem tudtunk teljesíteni KX 250 kétütemű vaddisznóval, és a KX 250F négyüteművel, ezért inkább hagyatkozzunk a gyár által végrehajtott módosításokra.

- Új KIPS: korábban a fő és a segédszelep együtt működtette, emiatt a teljesítmény 6-7.000 fordulat között egy pillanatnyi megtorpanás után jelentkezett. A szelepek független működése miatt a segédszelep csak azután kezd el nyitni, miután a fő szelep már teljesen kinyílt. Az erő sokkal lágyabb átmenettel jelentkezik, ezáltal a teljesítménygörbe lineárisabb, ami sokkal könnyebben kezelhető motorkarakterisztikát biztosít. - A hűtővíz járatok új utakon vannak elvezetve a hatékonyabb hűtés érdekében, főleg a kipufogó hengernyílás környékén. Ez megelőzi a túlhevülés miatti teljesítményveszteséget a hosszú menetek alatt. - A henger felfogatási szöge 10°-ról 5°-ra csökkent. Emiatt hosszabb kipufogó nyílást lehetett kialakítani, ami fokozza a teljesítményt a teljes fordulatszám tartományban. - A könnyű acél vázzal kapcsolatos legfontosabb módosítása a villaszög módosítása 27°-ról 26°-ra, melynek eredményeképp pontosabb és gyorsabb a kanyarvétel. - Az alumínium lengőovilla formája változatlan maradt, de merevsége megnőtt, fokozva ezáltal a stabilitást és a kezelhetőséget. - Az átdolgozott váz szűkebb a lábtartóknál, így karcsúbb benyomást kelt a vezetőben. - A magasabb lábtartók és a 15 mm-rel magasabb hátsó fékpedál tovább növelik a szabad magasságot. - Az új Kayaba villában elkülönített kamrákban található az olaj és a levegő, így hosszú motorozások alkalmával is állandó teljesítményt nyújt. Az alacsony súrlódású tömítések hozzájárulnak a finom működéshez. - Az új Uni-Trak hátsó felfüggesztés új kapcsolódási arányokkal illeszkedik az új vázhoz. - Az átdolgozott kormányforma és a laposabb ülés segíti a pilóta mozgását. Az ülésmagasság 10 mm-rel nőtt. - Az új ülésburkolat tapadós felső résszel és sima oldalfallal rendelkezik, így biztosan tartja a pilótát, ha ráül, és segíti a mozgását, ha kiáll a lábtartóra. - Az átdolgozott ülés-lábtartó távolság nagyobb szabadságot nyújt a pilótának, mikor a lábtartón áll. További változtatások: - 249 cm3-es, vízhűtéses, kétütemű, egyhengeres erőforrás. A fém hengerfejtömítést O-gyűrűs konstrukció váltja fel a jobb tömítés és pontosabb illeszkedés érdekében. - Új szívórés kialakítás: a rés hossza és szöge megváltozott a hatékonyabb szívás érdekében. Az öblítő rés kiömlő szöge szintén módosult. - Új membrán szelep: módosított design a még jobb gázreakció érdekében. - A levegő szívócső formája illeszkedik az átdolgozott karburátor tartóhoz. - A tágulókamra méretei és konstrukciója megváltozott, növelve a teljesítményt. - Az átdolgozott dugattyú új gyűrűi és hornyai megakadályozzák a gyűrű kiugrást. - A kuplung kiemelő tengely és kar módosult, a kioldó mechanizmus a generátor burkolat mögé került. - A váltás még jobb lett, köszönhetően az 5. fokozat és a véghajtás tengely bonyolult vájatainak. A váltótengely tűgörgős csapágyat kapott, így még jobban érezhető a váltás. - Az új vízpumpában új munkakerék és átdolgozott áttételek gondoskodnak a még hatékonyabb keringetésről. - Az új forgattyúsház miatt az alábbi burkolatok változtak meg: lánckerék burkolat, külső/belső kuplungfedelek, vízpumpa burkolat. - A generátor fedél műanyagról magnéziumra változott, fokozva a gép külső megjelenését. - Az átdolgozott karburátor beállítások, és az új felfogatás miatti egyenesebb beáramlás eredményeképp a gázreakció javult. - A hűtő nagyobb lett a még hatékonyabb hőtés érdekében. - A gyújtást továbbfejlesztették, nagyobb kondenzátor, a súlycsökkentés érdekében a generátorba beépített regulátor, új állórész, és új tekercselés a főbb jellemzői. A gyújtásidő az új erőkarakterisztikához lett hangolva. - Az új gyertya kisebb testtel és elektródával, más formával és anyaggal csökkenti a súlyt, és megkönnyíti a karbantartást. - Az új, könnyűsúlyú gyújtótekercs sokkal kompaktabb, mint elődje. - A gyújtástekercs primer csatlakozói vízálló kialakításúk a megbízhatóság növelése érdekében. Egyéb jellemzők: - A benzintank betöltő 37 mm-ról 46 mm-re nőtt, a könnyebb tankolás érdekében. - A kuplungkar menet közben is állítható rendszerű. - Az új lábtartók szélesebbek és jobb tapadást biztosítanak a lábnak. - Az új első fékkar jobban adagolható. - A szélesebb kormányfelfogatás (90-rol 97 mm-re) segít megelőzni a kormány elhajlását. - A kuplungkábel külso burkolata polietilénről teflonra változott, ezáltal csökkentve a súrlódást. - A gázbowden simábban jár, és ezáltal jobb visszajelzést nyújt. - A könnyu DID első felni és a könnyű küllők csökkentik a rugózatlan tömeget. A hátsó felni új keresztszelvénye is a könnyű súlyt célozza meg. - A villa és a hátsó rugóstag felfogató csavarok, és az új hátsó főfékhenger szintén a könnyebb súly érdekében lettek kifejlesztve. - Az első villa rögzíto csavarok helye megváltozott a felső villahídnál a könnyebb karbantartás és erősebb felfogatás érdekében. - Az új anyagból készült első fékbetét jobban adagolható, és nagyobb teljesítményt is nyújt. - A láncvezető görgő mostantól két csapággyal rendelkezik a tartósság érdekében. - A hátsó segédváznak nagyobb lett a felső felfogatási konzolja. - Az opcionális blokk alkatrészek közé tartoznak: karburátor tuning, gyújtás rotor különbözo belső súlyokkal, nagyobb, 14 fogas lánckerék, és különbözo hőértékű gyertyák. - Az opcionális futómű alkatrészek a következők: 20 colos első kerék, tömör féktárcsák, egy sor alumínium és acél hátsó fogaskerekek, különböző villa és hátsó rugóstag rugók, első/hátsó kerék alkatrészek.

 
teve
 
-=LINKEK=-
 
Menü
 
chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
-=SZAVAZÁS=-
Cross
meik a jobb cross motor?

KTM 250 EXC (0 / 0%)
KTM 250 SX (2 / 14%)
Yamaha 250 YZ (1 / 7%)
Yamaha 125 DT (1 / 7%)
Yamaha 80 PW (1 / 7%)
Suzuki 250 RM (0 / 0%)
Suzuki RM-Z 250 K7 (2 / 14%)
Honda CRF 250R (7 / 50%)

Szavazatok száma: 14

Létrehozás időpontja:
2007-01-13 14:19:49

Szavazás lezárva:
2007-12-17 13:51:33


Lezárt szavazások
 
-=[SZAVAZÁS]=-
Szupersport
meik a jobb Szupersport motor?

Yamaha YZF-R1 (1 / 8%)
Yamaha YZF-R1SP (0 / 0%)
Yamaha YZF-R6 (2 / 17%)
Yamaha YZF-R6S (1 / 8%)
Suzuki GSX 1300 (0 / 0%)
Suzuki GSX R-1000 (0 / 0%)
Suzuki GSX R-750 (1 / 8%)
Suzuki GSX R-600 (2 / 17%)
Honda VTR1000 SP-2 (3 / 25%)
Honda CBR600 F (2 / 17%)

Szavazatok száma: 12

Létrehozás időpontja:
2007-01-13 15:12:56

Szavazás lezárva:
2007-12-17 13:51:38


Lezárt szavazások
 

Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala &#9829; nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta &#9829; Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan    *****    Ha egy igazán egyedi és szerethetõ sportanimével szeretnél megismerkedni, tégy egy próbát az Ookiku Furikabutte-vel.    *****    Augusztus 8-án Nemzetközi Macskanap! Addig is gyertek a Mesetárba, és olvassátok el a legújabb cicamesét! Miaúúú!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!