Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
Y2K |
|
2007.01.13. 18:07 |
Véletlenül a TV2-t néztem az imént, ahol a Kürt KFT szakembere és egy közelebbről meg nem határozott Szabó úr nyilatkozott az Y2K problémáról. Ez a bizonyos Szabó úr, meglehetősen erőszakos hangsúllyal és hatalmas meggyőződéssel ecsetelte, hogy megtalálta a csodaszert az összes Y2K problémára. A megoldás a következő:
Amikor a kedvenc Windows 3.1 rendszeredben beállítod a dátumot, akkor ne az egeret használd arra, hogy rábökj az OK gombra (Szabó úr ajánlása szerint egyébként se használjunk egeret, mert nem jó, túl korszerű), hanem a TAB billetyűvel navigálj oda, és az ENTERREL fixáld az átállítást. A TAB billentyű a csodaszer lényege, ez gyógyír minden Y2K problémára. A Kürt KFT szakembere kimérten tiltakozott, erre Szabó Úr a képünkbe hányta, hogy "de igen ez a megoldás, csak nem tesztelte eddig senki sem". A riporter még megkísérelt egy erőtlen kérdést, hogy akkor mi végre a cégek által befektetett sok milliárd, de erre már nem kaptunk választ Szabó úrtól, mert gyorsan levették adásból. Miután az ágy alá estem a röhögéstől, az jutott eszembe, hogy valószínűleg a biztonsági őrök hibáztak, mert beengedték Szabó urat az épületbe. Bizony-bizony nem könnyű jó biztonsági őrt találni :) |
Honda CBR600RR |
|
2007.01.13. 18:06 |
A jó még jobb lett!” – ezzel a mondattal kezdődik a Honda CBR600RR brosúrája. Kíváncsi vagyok, hogy valóban jobb lett-e az új modell, vagy csak eme marketinges szlogen szedi áldozatait a vásárlók körében? Annyi biztos, hogy az előd modellt nagyon megszerettük, ha tényleg sikerült a Hondának jobbat alkotnia, akkor nem csalódhatunk az új, 2005-ös változatában sem.
|
Suzuki GSX R-600 /GSX R-750 /GSX R-1000 |
|
2007.01.13. 16:55 |
A Suzuki új, 2004-es GSX-R 600-as modelljén megjelenõ mûszaki változtatások listája egész estét kitöltõ olvasmány, és nagyjából olyan bonyolult, mint egy hipermodern Dolby Surround berendezés kezelési útmutatója. Motor, futómû, megjelenés, elektronika – semmi sem maradt a régi. Minden könnyebb, erõsebb, merevebb vagy éppen nagyobb teljesítményû lett, hogy a 600-as szupersportmezõnyben újra egy ütõképes újoncot üdvözölhessünk.
És hogy megy a vadiúj Suzuki? Ennek kipróbálására aligha találnánk jobb helyet, mint a misánói versenypálya. Csak ez a hideg ne lenne! Alig egy-két fokkal van fagypont fölött a hõmérséklet. Ezért óvatos bemelegítéssel indítunk. Néhány kör után a dolog jobban megy, mint vártuk.
|
Yamaha YZF-R1 / YZF-R1SP |
|
2007.01.13. 16:17 |
Az R1 misszió nyílvánvaló: páratlan 1000 cm3-es teljesítményt kínál. Ez a szupersport motor mindig is kimagaslóan teljesített, de most minden korábbinál jobb formát nyújt. A Yamaha fejlesztőmérnökei továbbfinomították a legendás hengerenként 5 szelepes motort, annak érdekében, hogy meglepő, 175 LE-s teljesítményt produkálhasson 12500-as fordulatszám mellett.
|
Yamaha YZF-R6 / YZF-R6S |
|
2007.01.13. 16:08 |
Amennyiben 600-as szupersport motort keres, melyen élvezet motorozni, jó helyen jár. Az YZF-R6S kiemelkedő teljesítménye, lenyűgöző motorkarakterisztikája, mozgékony váza minden egyes motorozásnál Önt szolgálják. Ez a a Yamaha MotoGP nyertes gyári versenymotorokból származó, versenypályákon bizonyított technológia a World Supersport kategóriában tökéletesítésedett ki. Híres, 16-szelepes, benzin befecskendezéses motorjával, présöntésű aluminium vázával az állítható, 41 mm-es fordított villaszárakkal, radiál ágyazású, 4 dugattyús, egy darabból készült első féknyergekkel ez a szupersport fegyver rendelkezik mindazzal, melynek hatására élenjáró lehet az utakon és versenypályákon egyaránt. |
Honda VTR 1000 SP-2 |
|
2007.01.13. 15:55 |
A VTR 1000 SP-2 nem csak úgy néz ki, mint egy versenygép, hanem az is. Forróvérű kanyarvadász, lámpákkal és rendszámtáblával ellátva, csak hogy legális legyen a közúti forgalomban. Az SP-2 nyergében minden alkalommal a superbike versenyek világát élheti át.
|
Honda CBR600 F |
|
2007.01.13. 15:19 |
Középkategóriás sportmotor, amely mindent tud. A kanyarvadászattól a vidám mindennapi motorozáson át a könnyed túrázásig a CBR 600 F gyors és magabiztos társ. Próbálja ki, és szerezzen új élményeket!
|
GSX1300R HAYABUSA |
|
2006.11.01. 18:04 |
4 hengeres,16 szelepes,dohc,vízhütés,dupla tárcsa elől,szimpla hátul,injektoros,175le,141nm nyomaték
Hengerűrtartalom 1299 ccm
Teljesítmény 175 LE
Indítórendszer elektromos
Váltó 6 sebeség
Hosszúság 2140 mm
Szélesség 740 mm
Magasság 1155 mm
Száraz tömeg 215 kg
Ülésmagasság 805 mm
Üzemanyagtank 21 l
Ár: 2.998.000 Ft |
GSX-R750 K6,K7 |
|
2006.11.01. 17:58 |
Hengerűrtartalom 749 ccm
Teljesítmény 156 LE
Indítórendszer önindító
Váltó 6seb
Hosszúság n.a.
Szélesség n.a.
Magasság 130 mm
Száraz tömeg 163 kg
Ülésmagasság 810 mm
Üzemanyagtank 16 l
Ár: 2.798.000 Ft |
Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
|