bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
motorok
 
time
 
számláló
Indulás: 2006-02-20
 
Naptár
2023. December
HKSCPSV
27
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
<<   >>
 
-=[SZAVAZZ]=-
a szavazást január 3.-án zárom le
Mejik a jobb motor szerinted és okosan döncs

KAWASAKI KX (7 / 15%)
Y2K (1 / 2%)
Suzuki RM (2 / 4%)
Malaguti F12 (0 / 0%)
KTM EXC (9 / 19%)
Honda CBR600RR (14 / 29%)
KTM Superduke (3 / 6%)
MZ ETZ (1 / 2%)
Romet (3 / 6%)
Babetta (8 / 17%)

Szavazatok száma: 48

Létrehozás időpontja:
2006-11-01 13:26:26

Szavazás lezárva:
2007-12-17 13:51:45


Lezárt szavazások
 
neon

 
Időjárás
Magyar o. időjárás
12 órás Animált Hőtérkép Magyarországról
 
Limp Bizkit
 
Szupersport
Szupersport : Suzuki GSX R-600 /GSX R-750 /GSX R-1000

Suzuki GSX R-600 /GSX R-750 /GSX R-1000

  2007.01.13. 16:55

A Suzuki új, 2004-es GSX-R 600-as modelljén megjelenõ mûszaki változtatások listája egész estét kitöltõ olvasmány, és nagyjából olyan bonyolult, mint egy hipermodern Dolby Surround berendezés kezelési útmutatója. Motor, futómû, megjelenés, elektronika – semmi sem maradt a régi. Minden könnyebb, erõsebb, merevebb vagy éppen nagyobb teljesítményû lett, hogy a 600-as szupersportmezõnyben újra egy ütõképes újoncot üdvözölhessünk. És hogy megy a vadiúj Suzuki? Ennek kipróbálására aligha találnánk jobb helyet, mint a misánói versenypálya. Csak ez a hideg ne lenne! Alig egy-két fokkal van fagypont fölött a hõmérséklet. Ezért óvatos bemelegítéssel indítunk. Néhány kör után a dolog jobban megy, mint vártuk.

A Bridgestone BT 014 gumik még ebben a hidegben is kellõképpen tapadnak ahhoz, hogy a 600-ast gyorsan kergessük végig a pályán. A legifjabb modell kisebb külsõ méretû hajtómûve igazi tûzijátékot indít. Könnyített szelephajtásának, titánszelepeinek, új hengereinek, amelyeket a felsõ karterházzal egybeöntöttek, a módosított hengerfejnek és az átalakított dugattyúknak köszönhetõen a motor tisztán, spontánul reagál, és teljesítményét egyenletesen adja le. 3000/min fölött tisztán és erõsen húz, 9000/min-nél pedig életbe lép az utóégetõ. A leszabályozásig, ami a fordulatszámmérõ szerint csak 16 000/minnél következik be, fáradhatatlanul pörög a 600-as. Vezérlõegysége 16 helyett 32 bites, ezáltal több adatot tud feldolgozni ahhoz, hogy kiszámolja a megfelelõ üzemanyag- mennyiséget, amelyet egyébként a többsugaras befecskendezõfúvókák finomabbra porlasztanak a homogénebb keverék elérése érdekében. Gyorsításkor nagy segítség a nagyon pontos váltó. A kettestõl a hatosig rövidebbre vették a sebességfokozatokat, ezáltal közelebb kerültek egymáshoz. Misánóban az ötödik sebességfokozat is elégnek bizonyult ahhoz, hogy a 600-as a hosszú hátsó egyenes végén 250 km/h-t érjen el. Legkésõbb a 180 fokos kanyart jelzõ 200 m-es tábla feltûnésekor viszont nem árt behúzni az új radiális fõfékhengert, hogy még idejében lefékezzük a gépet kb. 100 km/h-ra. No problem, mert bár a GSX-R féktárcsái elöl 320 helyett csak 300 mmesek, de a radiálisan szerelt féknyergek betétjei keményen, de finoman adagolhatóan harapnak beléjük. A 600-as még az utolsó pillanatban való fékezéskor – a meglehetõsen magasra emelt hátsó rész ellenére – is viszonylag nyugodt marad. Legalábbis addig, amíg jól adagolva és kellõ gázfröccsökkel kapcsoljuk vissza a sebességfokozatokat. A durva kuplungkezelésre többszörös lefelé kapcsoláskor a motor hátsó része viszont szitálással reagál. Az anti-hopping kuplung jól jönne ilyenkor, legalábbis a versenypályán. Ha viszont megnyugodott a futómû, kanyarban érezhetõen kezesebb, mint elõdje. Ebben nagy szerepe van a jobb üléspozíciónak. A hengerfej és az airbox kialakítása kompaktabbra sikerült, így a tank 1,5 cm-rel rövidebb és 3 cm-rel keskenyebb lett. Ezáltal az üléspozíció jobban az elsõ kerékre orientálódik, jobb a térd hajlásszöge, cserébe viszont le kell mondanunk egyliternyi benzinrõl. Nem teljesen meggyõzõ az új upsidedown villa. Bár finoman reagál, elkelne a keményebb beállítás, mivel még a fagyos hideg ellenére is nagyon be kellett zárni a nyomásfokozat csillapítását ahhoz, hogy a villa keményebb fékezéskor se üssön fel. Hátul 7 mm-rel hosszabb, keményre hangolt rugós tag gondoskodik a megfelelõ csillapításról, és a merevebb, de egyben nehezebb, és most háromszög merevítésû lengõvillával együtt, jobb tapadást eredményez. Hullámos úton való kigyorsításkor a szériatartozék kormánylengés-csillapító elfogadható mértékûre csökkenti a kormánycsapkodást. Még ha a lóerõ- és kilogrammadatok a jelentõs átalakítások árnyékában szerénykednek is, a menettulajdonságokban mégis jelentõs javulás észlelhetõ. A Suzukinak sikerült a futómûvet kezesebbé és egyben merevebbé tennie, a többirõl pedig az erõs hajtómû és a kiváló fékek gondoskodnak. A GSX-R tehát jól felkészült az összecsapásra a konkurenciával.

 
teve
 
-=LINKEK=-
 
Menü
 
chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
-=SZAVAZÁS=-
Cross
meik a jobb cross motor?

KTM 250 EXC (0 / 0%)
KTM 250 SX (2 / 14%)
Yamaha 250 YZ (1 / 7%)
Yamaha 125 DT (1 / 7%)
Yamaha 80 PW (1 / 7%)
Suzuki 250 RM (0 / 0%)
Suzuki RM-Z 250 K7 (2 / 14%)
Honda CRF 250R (7 / 50%)

Szavazatok száma: 14

Létrehozás időpontja:
2007-01-13 14:19:49

Szavazás lezárva:
2007-12-17 13:51:33


Lezárt szavazások
 
-=[SZAVAZÁS]=-
Szupersport
meik a jobb Szupersport motor?

Yamaha YZF-R1 (1 / 8%)
Yamaha YZF-R1SP (0 / 0%)
Yamaha YZF-R6 (2 / 17%)
Yamaha YZF-R6S (1 / 8%)
Suzuki GSX 1300 (0 / 0%)
Suzuki GSX R-1000 (0 / 0%)
Suzuki GSX R-750 (1 / 8%)
Suzuki GSX R-600 (2 / 17%)
Honda VTR1000 SP-2 (3 / 25%)
Honda CBR600 F (2 / 17%)

Szavazatok száma: 12

Létrehozás időpontja:
2007-01-13 15:12:56

Szavazás lezárva:
2007-12-17 13:51:38


Lezárt szavazások
 

Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala &#9829; nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta &#9829; Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan