Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
Triumph Rocket III |
www.motorrevu.hu |
2007.02.17. 18:06 |
Vízhűtésű, négyütemű, háromhengeres, soros motor egy kiegyensúlyozótengellyel. Két lánchajtású, felül fekvő vezérműtengely, négy, emelőtőkével működtetett szelep hengerenként. Száraz karteres olajozás, elektronikus benzinbefecskendezés 52 mm-es torokátmérővel, motormenedzsment, hármas hatású katalizátor, generátor 492W, akkumulátor 12 V/18 Ah, önindító.
|
KTM 690 Supermoto |
www.motorrevu.hu |
2007.01.13. 19:13 |
Jövő tavasztól lesz kapható a KTM új egyhengeres generációjának első tagja, a 63 lóerős 690 Supermoto.
Október 10-én, a kölni IFMA kiállításon mutatkozott be a KTM új supermotója, a 690 SM. A minden elemében vadonatúj konstrukciójú motorkerékpár teljesítménye kategóriájában egyedülálló: 63 lóerő. A 690 SM azonban nem csak erejével és kiváló menettulajdonságaival tűnik ki vetélytársai közül. Befecskendezős motorja teljesíti az Euro 3 norma előírásait, radiális első fékjének köszönhetően pedig extrém jó a lassítóképessége. A piac igényeinek megfelelően lényegesen kisebb az ülésmagassága, mint a korábbi KTM supermotóké, így hétköznapi használatra is maradéktalanul alkalmas. A 2007-es modellévbe tartozó KTM 690 Supermoto forgalmazása várhatóan jövő tavasszal kezdődik meg. Az alapváltozat küllős kerekeket kap, a Prestige pedig öntött kerekeken gurul majd.
|
KTM Superduke |
|
2007.01.13. 17:28 |
Jupié végre egy KTM speed motor ami nem úgy néz ki mint amit lemezekből raktak ösze egy tankgyárban igaz h ez a motort se a jelenben tervezték ez is olyan jövöbemutató cucos (VÁÓÓÓÓ) a motorról nem tok mit mondani mert csak felületesen ismerem a motort deviszont 120 lóerős és 100 newtonmétert tud a KTM legerősebb motorjával a hasában. A vason azért mesziről is meglácik h KTM mert ügye irtam az elején aszem h nem úgy néz ki mint egy tankgyár melékterméke mint a többi KTM speed motor de azért nyugotan lehetne nevezni Batman acélparipájának |
Kawasaki ER-6n teszt |
www.motorrevu.hu |
2007.01.13. 17:26 |
A gyár az ER-5 és a Z-750 közti űrt szeretné betölteni legújabb modelljével, mellyel egyértelműen a Suzuki SV 650 babérjaira tör. Kívülről rendkívül szemrevaló a bringa, mivel a designerek más motorokról koppintották a jól kinéző dolgokat. Az eleje a Dukot, az oldalidomok a Benelli TNT-t, míg a motor alján található kipufogó a Buell-t idézi. A műszerfal szintén tetszetős, a fordulatszámmérő a fő helyen, a többi ‘lényegtelen’ cucc pedig körülötte. Ülésmagassága 78,5 cm, így az alacsonyabb pilótáknak nem kell sámli a pirosnál, s a 190 cm-es embereknek, mint amekkora én is vagyok, sem kényelmetlen az üléspozíció.
|
GS 500F K5 |
www.suzuki-motor.hu |
2006.11.01. 18:25 |
Hengerűrtartalom 487 ccm
Teljesítmény 42 LE
Indítórendszer Elektromos
Váltó 6 seb.
Hosszúság 2080 mm
Szélesség 800 mm
Magasság 1150 mm
Száraz tömeg 180 kg
Ülésmagasság 790 mm
Üzemanyagtank 20 l
Ár: 1.398.000 Ft
|
GSF 650 S |
www.suzuki-motor.hu |
2006.11.01. 18:24 |
Hengerűrtartalom 656 ccm
Teljesítmény 78 LE
Indítórendszer elektromos
Váltó 6 seb
Hosszúság 2110 mm
Szélesség 770 mm
Magasság 1085 mm
Száraz tömeg 201 kg
Ülésmagasság 770 mm
Üzemanyagtank 20 l
Ár: 1.798.000 Ft
|
Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
|